MÜÜGITINGIMUSED

 

Veebipoe all4kids.ee (edaspidi Veebipood) omanik on  4KIDS OÜ, asukohaga Kadaka tee 4, 10621 Tallinn, Estonia. 



MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. 

Kõik Veebipoes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

 

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Alates summast 65 € on võimalik tasuda ka järelmaksuga. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt Kliendi ja panga või krediidi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui Veebipoel ei õnnestu tellimust osaliselt või täies mahus täita, teavitatakse sellest klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Kõik kaubad saadetakse teele 1-5 tööpäeva jooksul, kui toote juures pole teatatud teisiti. Eeldatavad tarneajad sõltuvad valitud saatmisviisidest.

Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest Veebipoe poolt pakutud maksekeskkondades. Palume tasumisel kontrollida andmete õigust enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad Kliendi tegelikule soovile.

 

TARNEVIISID

Tellitud kaubale on võimalik valida erinevaid tarneviise:

* Tulen ise järele Tallinna või Pärnu kauplusesse
* Itella SmartPOST või Omniva pakiautomaadid
* Kulleriga koju kätte

Tellimuse komplekteerimise ja kättetoimetamise aeg sõltub kauba saadavusest. Iga toote juures on märgitud tarneaeg, üldjuhul 1-5 päeva. Tarne hilinemisel teavitatakse klienti. Veebipood kohustab kauba kliendile toimetama tootekirjeldustes märgitud tähtaegadel. Ühtlasi on Klient teadlik, et erandjuhutudel (vääramatu jõu asjaoludel) võib kauba kohaletoimetamine viibida. Kui kauba juures märgitud tarneaeg on läinud üle, siis on kliendil õigus tellimus tühistada ja nõuda raha tagasimakset.

 

Kauba kättesaamine pakiautomaadist

Kauba kohaletoimetamisel Kliendi poolt valitud SmartPOST või Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 4 eurot.

Kui tellimuse maksumus ületab summat 100 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

Veebipood ei vastuta Kliendile tekkinud kahju eest, kui Veebipoest mitteolenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

Juhul, kui Klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb Veebipood, et Klient on tellimusest loobunud ning Veebipood tagastab Kliendile ostusumma esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

 

Kauba kättesaamine kulleriga

Valides kauba kohaletoimetamiseks Kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 6 eurot. Kui tellimuse maksumus ületab summat 100 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

Kaup jõuab kulleriga Kliendini vastavalt Kulleri teenuse osutamise tingimustele ja tähtajale.

Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul, kui Klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa Kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb Veebipood, et Klient on tellimusest loobunud ning tagastab Kliendile ostusumma esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

 

Kauba kontroll

Kauba kättesaamisel kohustub Klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui Klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk toote pakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Veebipoel õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui toote pakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta Klient rikutud pakendi eest.

Juhul, kui Klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada Veebipoe klienditeenindust. Kui kaup tarniti Kliendile kullerfirmaga, tuleb enne kauba vastuvõtmist teha kullerfirma saatelehele kahjustatud pakendi kohta märkus. 

Veebipood vastutab Kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle Kliendile.

 

KAUBA TAGASTAMISÕIGUS

Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kauba tagastamiseks peab klient täitma tagastamise avalduse ning edastama selle e-kirja teel all4kids@4kids.ee.

Klient peab kauba tagastama esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul avalduse esitamisest või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kullerfirmale.

Kasutades SmartPOST-i või Omniva tagastust, palume kaubad saata Tallinna Kadaka Selveri pakiautomaati.
Tel +37253090609
Kaubad on võimalik tagastada ka kauplustesse Tallinnas või Pärnus.
Muul juhul tuleb kaubad saata 4kids OÜ, Kadaka tee 4, 10621 Tallinn.

Kauba tagastamine toimub Kliendi kulul ja Veebipood ei hüvita kauba tagastamisega tekkinud kulusid, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Kõik osad peavad olema originaalpakendis või pakendis millega Veebipood kauba saatis. Taganemisõigus ei kehti kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt pakendist välja võetud aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid ning tooted, mis on valmistatud Tellija tingimuste/vajaduste kohaselt).

Tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Veebipood jätab endale õiguse tagastamisest keelduda, kui esemetel on kasutusjälgi. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on Veebipoel õigus nõuda kaubale tekitatud väärtuse vähenemise kahju hüvitamist.

Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud taganemisavaldusega. 

Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab Veebipood kliendile ostusumma esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates taganemisavalduse saatmisest. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole või krediitkaardile, millelt ostu eest tasuti. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile: all4kids@4kids.ee. Pretensioonis tuleb märkida Kliendi nimi ja telefon, kaubal ilmnenud puudus (lisada pildid või video) ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Veebipood ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

Veebipood ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Veebipoel ei olnud võimalik mõjutada.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Veebipoe ja Kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Õpetaja 9A Tartu 51003, http://www.tarbijakaitseamet.ee ) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee ) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või kohtusse. Lisaks on kõikidele Klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr

 

PRIVAATSUSPOLIITIKA

Klient annab Veebipoele selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.

Veebipoele teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Kliendile kauba pakkumiseks.

Veebipood säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud toodete Kliendile saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.

Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljaspool Veebipoe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Veebipoel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood võib kasutada Kliendi isikuandmeid Kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel üksnes juhul, kui Klient on andnud selleks oma nõusoleku.

Klient saab enda andmed kustutada kasutajakonto seadete alt või paluda seda teha aadressil : all4kids@4kids.ee

 

MUUD SÄTTED

Veebipoel on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul makstakse Kliendile raha tagasi. Kliendi soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist. 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Üldjuhul on all4kids.ee Veebipoes müüdavad kaubad ette nähtud erakasutuseks. Avaliku kasutuse soovi korral palume enne ostu sooritamist võtta ühendust klienditeenindusega.
Veebipoes toodete juures olevad tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. Küsimuste korral palun kontakteeruge meie klienditeenindusega telefonil +372 53 09 06 09 või e-post aadressil all4kids@4kids.ee.

Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ilma ette teatamiseta.

 

VASTUTUS

Veebipood ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate müügitingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Klient kohustub kasutama Veebipoe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

Veebipood vastutab toote müügihinna ulatuses.

Veebipood ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Veebipood ei saanud mõjutada ning mille saabumist Veebipood ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

 

KLIENDITUGI

Lisainfot tellimuste ja toodete kohta saab telefonidel:+372 53 09 06 09, +372 53 012 444

või e-posti aadressil all4kids@4kids.ee. Telefonile vastame E-R 10.00-18.00, e-kirjadele vastame kuni 7 tööpäeva jooksul. Kiiremates küsimustes palume helistada. 

 

Meeldivat ostlemist soovides
All4kids.ee